Witaj!

O, właśnie trafiłeś w miejsce, gdzie umieszczam swoje przemyślenia. Wszystko, co mnie denerwuje, a co zachwyca.

wtorek, 28 września 2010

"Zaproszę na cyber"

Ostatnio pojawiło się dosyć niepokojące dla mnie zjawisko. Z nudów postanowiłem sobie porozwiązywać quizy na gadu-gadu. Co zobaczyłem? Więcej było ludzi którzy rozmawiają tam ze sobą niż grających! Czy to czat, pytam się jakiegoś randoma. Oczywiście spotkałem się z rasową polską odpowiedzią.
Więc postanowiłem  poobserwować wpisy tychże "czaterów" i zauważyłem że większość odpowiedzi to "Zapraszam na cyber" oczywiście ze specjalnie do tego utworzonych numerów bez katalogów publicznych(sprawdzałem). Co to może oznaczać to mogę się tylko domyślać...Radzę omijać tenże quiz, chyba że lubicie blokować nieznajomych.

Tak samo z komentarzami na dev-blogu pewnego portalu społecznościowego - zamiast komentować wpis, zamieszczają tam ogłoszenia typu "komentujcie!".

Takich ludzi powinno się odsyłać z powrotem do szkół, bo chyba mają problemy z czytaniem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz